לינוי אשרם תרגיל - Qr6yafblqhigxm - היא עלתה לרוטינה הרביעית מהמקום השלישי, ונראה כי תצליח לשמור עליו גם עד לתום התחרות.

לינוי אשרם תרגיל - Qr6yafblqhigxm - היא עלתה לרוטינה הרביעית מהמקום השלישי, ונראה כי תצליח לשמור עליו גם עד לתום התחרות.. לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) תרגיל הכדור לינוי אשרם המשיכה עם תרגיל טוב בכדור וקיבלה ציון של 19.750 נקודות, אולי מעט נמוך יותר ממה שציפתה. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם ציון 28.250 נקודות, את תרגיל החישוק עם ציון 23.500 ואת תרגיל הסרט 23.500 נקודות. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה.

אחרי פתיחה רעה, תרגיל מצוין הקפיץ את לינוי אשרם למקום החמישי עוזי דן לפני 2 שעות היא עלתה לרוטינה הרביעית מהמקום השלישי, ונראה כי תצליח לשמור עליו גם עד לתום התחרות. לינוי אשרם וזליקמן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא. היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה.

לינוי אשרם זכת×
לינוי אשרם זכת×" ×'אליפות אירופ×" ×'קר×' ר×' ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
לפני פתיחת האולימפיאדה, אלה הימים שכולנו סימנו ביומן. היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. לינוי אשרם וניקול זליקמן במוקדמות תרגיל הקרב רב, ובתקווה שגם שתיהן יתמודדו מחר בגמר התרגיל. לינוי אשרם וניקול זליקמן עלו לגמר תרגיל האלות. לינוי אשרם עשתה היום (שבת) היסטוריה והייתה למתעמלת הישראלית הראשונה שזוכה במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אמנותית. לינוי אשרם קיבלה הערב בבאקו פרס מיוחד על ציון גבוה בביצוע תרגיל הכדור במוקדמות בתחרות גביע העולם בבאקו אתמול. לינוי אשרם ראשונה בגמר האולימפי בהתעמלות אמנותית אחרי תרגיל החישוק.

לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט.

בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. היא עלתה לרוטינה הרביעית מהמקום השלישי, ונראה כי תצליח לשמור עליו גם עד לתום התחרות. היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. לינוי אשרם וניקול זליקמן במוקדמות תרגיל הקרב רב, ובתקווה שגם שתיהן יתמודדו מחר בגמר התרגיל. שמינית עלתה לינוי אשרם ועם תרגיל פשוט נפלא קיבלה ציון של 27.550 נק' שדירג אותה. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם ציון 28.250 נקודות, את תרגיל החישוק עם ציון 23.500 ואת תרגיל הסרט 23.500 נקודות. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

לינוי אשרם סיימה את המוקדמות עם תרגיל הסרט. לפני פתיחת האולימפיאדה, אלה הימים שכולנו סימנו ביומן. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה.

לינוי אשרם וניקול זליקמן עלו ל×'מר תר×'יל ×
לינוי אשרם וניקול זליקמן עלו ל×'מר תר×'יל ×"אלות from images1.ynet.co.il
שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. אשרם הובילה את התחרות מתחילתה ועד סופה, וביצעה את כל תרגיליה בדיוק רב וללא טעויות. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. לינוי אשרם ראשונה בגמר האולימפי בהתעמלות אמנותית אחרי תרגיל החישוק. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע. לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) תרגיל הכדור לינוי אשרם המשיכה עם תרגיל טוב בכדור וקיבלה ציון של 19.750 נקודות, אולי מעט נמוך יותר ממה שציפתה.

לינוי אשרם ראשונה בגמר האולימפי בהתעמלות אמנותית אחרי תרגיל החישוק.

לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) תרגיל הכדור לינוי אשרם המשיכה עם תרגיל טוב בכדור וקיבלה ציון של 19.750 נקודות, אולי מעט נמוך יותר ממה שציפתה. שמינית עלתה לינוי אשרם ועם תרגיל פשוט נפלא קיבלה ציון של 27.550 נק' שדירג אותה. לינוי אשרם סיימה את המוקדמות עם תרגיל הסרט. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע. לינוי אשרם עשתה היום (שבת) היסטוריה והייתה למתעמלת הישראלית הראשונה שזוכה במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אמנותית. לינוי אשרם וניקול זליקמן במוקדמות תרגיל הקרב רב, ובתקווה שגם שתיהן יתמודדו מחר בגמר התרגיל. לינוי אשרם וזליקמן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית. הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה ניקול זליקמן עלתה רביעית למשטח וסיפקה תרגיל טוב שעליו קיבלה ציון של 23.700 נק' (במוקדמות השיגה בו 24.350). לינוי אשרם קיבלה הערב בבאקו פרס מיוחד על ציון גבוה בביצוע תרגיל הכדור במוקדמות בתחרות גביע העולם בבאקו אתמול.

בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. אשרם הובילה את התחרות מתחילתה ועד סופה, וביצעה את כל תרגיליה בדיוק רב וללא טעויות. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators.

2cboklxamuh2wm
2cboklxamuh2wm from img.mako.co.il
גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. לאחר מכן אשרם ביצעה את תרגיל האלות והרשימה, בזכות תרגיל מהיר ומדויק שהקנה לה ציון גבוה מאוד של 26.200 נקודות. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם ציון 28.250 נקודות, את תרגיל החישוק עם ציון 23.500 ואת תרגיל הסרט 23.500 נקודות. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. אחרי פתיחה רעה, תרגיל מצוין הקפיץ את לינוי אשרם למקום החמישי עוזי דן לפני 2 שעות לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. לינוי אשרם וזליקמן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי.

עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. שמינית עלתה לינוי אשרם ועם תרגיל פשוט נפלא קיבלה ציון של 27.550 נק' שדירג אותה. לאחר מכן אשרם ביצעה את תרגיל האלות והרשימה, בזכות תרגיל מהיר ומדויק שהקנה לה ציון גבוה מאוד של 26.200 נקודות. לינוי אשרם ראשונה בגמר האולימפי בהתעמלות אמנותית אחרי תרגיל החישוק. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם ציון 28.250 נקודות, את תרגיל החישוק עם ציון 23.500 ואת תרגיל הסרט 23.500 נקודות. היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) תרגיל הכדור לינוי אשרם המשיכה עם תרגיל טוב בכדור וקיבלה ציון של 19.750 נקודות, אולי מעט נמוך יותר ממה שציפתה. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. לינוי אשרם | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל לינוי אשרם | martin bureau / contributor ניקול זליקמן תרגיל החישוק: לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama